Πέμπτη 24 Μαΐου 2012

Προσωπική εμπειρία με UFO


Όταν ήμουν στρατιώτης είτε το Νοέμβριο του 1980 είτε τέλος του  Ιανουαρίου του 1981 σε Στρατόπεδο της Αθήνας.
Ήμουν σκοπός ως στρατιώτης σε περιμετρική σκοπιά στο Στρατόπεδο με βάρδια 22:00 με 24:00. Ήτο πολύ καθαρή η βραδιά με λίγο σκοτάδι. Στον ορίζοντα πάνω από τα βουνά της Αθήνας αρκετά καθαρά.
Ακούω ξαφνικά σαν φύσημα δυνατό αλλά καθαρό ήχο. Γυρίζω αμέσως και βλέπω δύο ανάποδα πιάτα το ένα να φιλεί το άλλο. Μόνο στην απάνω περίμετρο με τετράγωνα παραθυράκια και φως. Με τα αέρια σε ουρά και με μικρή κλίση προς το βουνο . Αμέσως ακούω φωνές, κορναρίσματα και κόρνες όπως στα κλαρκ. Στο βουνο  ανάψανε φώτα σε σχήμα ματιού. Το UFO κοντοστάθηκε δευτερόλεπτα σε απόσταση 150 μέτρων από το βουνό και αμέσως βυθίστηκε στο σημείο εκείνο και υπήρξε άμεσα νεκρική σιγή.
Ως νέος στρατιώτης πήρα αμέσως τηλέφωνο τον Αξιωματικό Υπηρεσίας, ανέφερα ότι άκουσα κορναρίσματα και φωνές στο βουνό και είδα σαν αεροπλάνο να προσγειώθηκε στο βουνό.
(Για να μην αναφέρω για UFO και με κοροϊδεύουν).
Το ανέφερα στον άλλο τον στρατιώτη που με άλλαξε βάρδια στη σκοπιά και φυσικά με κορόιδευε.
Το πρωί στην αναφορά του λόχου μου ήδη το είχαν μάθει όλοι, δε γνωρίζω πως και αμέσως αρχίσανε την κοροϊδία λεκτικά και σωματικά εις βάρος μου. Όσο επέμενα εγώ τόσο πιο πολύ με κοροϊδεύανε. Τότε ήρθα ένας άλλος στρατιώτης από τα Γραφεία των Αξιωματικών και μου ανέφερε ότι θα τιμωρηθώ διότι με πήρε ο ύπνος στη σκοπιά και έβλεπα UFO. Η απάντησή μου ήταν να τον βρίσω χυδαία και να επιμείνω, αφού με ρώτησε πρώτα πιο λεπτομερειακά τι είδα, ότι θα πάω φυλακή. Τελικά, με απείλησε να μην ξαναπώ τίποτα σε κανέναν γιατί θα τιμωρηθώ πολύ άσχημα εάν αναφέρω το συμβάν, ότι είναι  αμερικάνικη βάση στο ίδιο σημείο εκεί.
Ουδεμία σχέση έχουν οι Αμερικάνοι και οποιοσδήποτε άλλος.
Επί πολλα χρόνια δεν έλεγα τίποτα για ευνόητους λόγους και πριν 5 χρόνια πέρασα από το σημείο εκεί και είδα θαμνώδης περιοχή.
Δημοσιευτήκαν και στο Περιοδικο ΤΡΙΤΟ ΜΑΤΙ  τευχως 191 – 17-07-2011 σελ 72

Στης 02-08-2011 ωρα 23.00 στην ΝΑΥΠΑΚΤΟ περιοχη Ριγανη Παλιοσκαλα επει μηση ωρα ητω ΥΠΤΑΜΕΝΑ ΑΩΡΑΤΑ  με τρομερες  διαδοχικες  ΛΑΜΣΗΣ - ΠΡΟΒΟΛΗΣ ενα ΜΕΓΑΛΟ με ΔΙΟ συνοδευτικα πολύ μικριτερα  . Χαθικαν με διαδοχικες αναλαμπες προς τα Βαρδουσια . 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου